שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.10.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.777 +1.097
אירו 4.0894 +0.853
ליש"ט 4.9131 +0.933
100 יין 2.5044 +0.413
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
העברת כספים לחו"ל - חדש!
באישור משרד האוצר
COVERCY בשיתוף PORT2PORT מאפשרת לכם להמיר ולשלוח כסף לחו"ל בנוחות ובעלות מופחתת משמעותית מהבנק שלכם.
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
טלפונים

מכירות - ישיר:
09-1234567

כלים ומחשבונים
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

השרשרת הלוגיסטית בראיית הלקוח

האם מהפיכת התשתיות בישראל פועלת לטובת לקוח הקצה? איך בכלל מתמודדים עם שביתות, עיצומים, סכסוכי עבודה ומאבקים? מה האסטרטגיה בכדי להשתלב בכלכלה הגלובלית. פאנל מיוחד של מנהלי לוגיסטיקה בכירים מחכה לכם בכנס "PORT2PORT 2014"
10.06.14 / 11:17
השרשרת הלוגיסטית בראיית הלקוח
10.06.14
השרשרת הלוגיסטית בראיית הלקוח

למשרד התחבורה יש תוכניות מרחיקות לכת בנוגע לפיתוח התשתיות בישראל. מדובר בתוכניות שיביאו לחיזוק החוליות השונות לאורך השרשרת הלוגיסטית.

 

בין השאר, עומדת על הפרק עומדת הכוונה להכניס מפעילים פרטיים לרציפים החדשים שיוקמו בסמוך לנמלי אשדוד וחיפה, להרחיב את התשתית התחבורתית והמסילתית, לחזק את מדיניות השמיים הפתוחים על ידי חתימה על שורה של הסכמים בינלאומיים בתובלה האווירית. והיד, ככל הידוע, עוד נטויה.

 

אולם, בדרך אל המטרה מתמודד הלקוח הישראלי עם סכסוכי עבודה ושביתות, עם ייקור דרסטי בתעריפי הובלת המטען ברכבת, עם רגולציה וביורוקרטיה מכבידות, עם מאבק בלתי מתפשר בין הממשלה לוועדי העובדים, כשהכל על חשבון הלקוח, שמנסה להתמודד למול סביבה גלובלית תחרותית.

 

האם אכן אנו לקראת המהפיכה בתשתיות? עד כמה משפיעות התשתיות על הסביבה התחרותית? כיצד – והאם אפשר - לנהל שרשרת לוגיסטית על רקע שביתות ועיצומים? היכן ממוקם הלקוח במאבק בין הממשלה לוועדי העובדים, ועד כמה הוא משלם על אותו מאבק? האם מקבלי ההחלטות מוכנים לראות את כל התמונה וקובעים את עמדתם על בסיס מקצועי בלבד?

 

הפעם יש ללקוח הזדמנות להשמיע את קולו בצורה רמה וברורה. זה יקרה במסגרת מושב ייחודי, שייערך תחת הכותרת "השרשרת הלוגיסטית בראיית הלקוח". המושב יתקיים במסגרת ועידת PORT2PORT לשנת 2014 בהנחיית העיתונאי הבכיר גדי סוקניק.

 

בפאנל ייקחו חלק מנהלי הלוגיסטיקה מהבכירים במדינת ישראל: גיל אור מחברת גלעם, יורם אשל מחברת טבע, יונת בירנצויג מסטארפלסט תעשיות, דודי בסון מקבוצת נייר חדרה, שי ישמח מאבן קיסר וחיים שפיר מקבוצת אסם.

 

חברי הפאנל יתייחסו להיבטים השונים של השרשרת הלוגיסטית מנקודת ראות הלקוח, להשפעות גלובליות על הסחר הישראלי ולשיקולים שלהם בבחירת ספקים לוגיסטיים. תינתן האפשרות לשאלות מהקהל.

 

לצפיה בסדר היום ולהרשמה - לחצ/י כאן

 

Iframe
Banner
Banner
Sponsors
Container Tracking
Cargos Status
אוברסיז קומרס בע"מ
יש להזין מספר מכולה או מספר רשומון
או
מסוף 207 בע"מ
בחר/י סטטוס מטען לפי:
מספר מכולה ומצהר
מספר עסקה
יש להזין מצהר ומכולה
מצהר
מכולה
יש להזין מספר מזהה עסקה
מספר עסקה
סטטוס מטען:
Coscon
מס' מכולה
(מקסימום 6 מכולות מופרדות בפסיק)
מספר שטר מטען
מספר הזמנה
הודעות ועדכונים