שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 23.10.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.777 +1.097
אירו 4.0894 +0.853
ליש"ט 4.9131 +0.933
100 יין 2.5044 +0.413
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
העברת כספים לחו"ל - חדש!
באישור משרד האוצר
COVERCY בשיתוף PORT2PORT מאפשרת לכם להמיר ולשלוח כסף לחו"ל בנוחות ובעלות מופחתת משמעותית מהבנק שלכם.
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
טלפונים

מכירות - ישיר:
09-1234567

כלים ומחשבונים
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

שי באב"ד בכנס PORT2PORT: הרגולציה מכבידה על הסקטור הפרטי

מנכ"ל משרד האוצר נזכר בימיו בוועידת port2port כמנכ"ל צים ישראל וציין בפני הנוכחים את חשיבות התעשייה שלהם לכלכלת ישראל. "בתקציב החדש אנחנו שמים דגש על עידוד הצמיחה"
20.06.16 / 11:58
שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר. תחרות היא מילת המפתח
20.06.16
שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר. תחרות היא מילת המפתח

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הגיע ביום חמישי שעבר לשאת דברים בטקס הפתיחה של ועידת PORT2PORT 2016 והזכיר את העובדה כי נהג להגיע לכנס בכל שנה כמנכ"ל צים ישראל במהלך ארבע שנות כהונתו בתפקיד ולעזור לאנשי החברה לסדר את הדוכן שלה בתערוכה. "אני מאוד מתרגש להיות פה. להגיע לכאן כנציג של הממשלה והמדינה זו בהחלט סגירת מעגל עבורי".

 

באב"ד גם החמיא לשר התחבורה שנשא דברים לפניו וציין כי כהונתו הארוכה של השר כץ בתפקיד נותנת את אותותיה וכי קיימת התקדמות משמעותית בכבישים, בנמלים, במדינויות השמיים הפתוחים וברכבות. "כל הדברים האלה זזו קדימה בצורה משמעותית במהלך הכהונה של השר כץ", ציין באב"ד. באב"ד בירך גם  את שר התחבורה על המינוי של קרן טרנר למנכ"לית משרד התחבורה וציין כי מדובר במינוי מקצועי מצוין וצעד ראוי לשבח של שר התחבורה.

 

 

באב"ד התייחס בדבריו לצעדים שנוקט כיום משרד האוצר בכל הקשור לבניית תקציב לשנתיים הקרובות – 2017 ו-2018. לדבריו, השר כחלון מתמקד בטיפול בצמיחה ובפריון וכן ביוקר המחייה ואי השוויון במדינת ישראל.

"הכלכלה העולמית וכלכלת ישראל נמצאת בהאטה. אנחנו רואים את הנתונים האחרונים. אנחנו רואים שהיצוא ירד בצורה משמעותית, אנחנו רואים שההשקעות בישראל ירדו, אנחנו שמים לב לכך שבמדד iso doing business במדד של עשיית עסקים ישראל נמצאת באחד המקומות האחרונים, והרגולציה הפכה להיות דבר בלתי נסבל ומאד מאד מכביד על הסקטור הפרטי ועל עשיית עסקים בישראל.

 

לדברי באב"ד, אנשי האוצר יזמו מפגשי שולחן עגול עם התעשיינים וההסתדרות, בנק ישראל והמועצה הלאומית לכלכלה על מנת לנקוט בצעדים לעודד את התעשייה – והזכיר כי תעשיית גם  המסחר והשירותים הינה חלק אינטגרלי מהצמיחה ומהתוצר, ולא רק התעשייה המסורתית. "הם שתי תעשיות שניזונות אחת מהשנייה. אני זוכר בימיי בצים שהמפעלים יורדים והייצוא יורד גם צים נפגעה וגם ההובלות בצים וגם המחירים ירדו אבל מצד שני כשיש צמיחה בתעשייה יש לזה השפעה גם על תעשיית השירותים ולהיפך. והיום אנחנו שמים דגש על מנת למשוך את כל התעשייה – גם את תעשיית המסחר והשירותים, וגם את התעשייה המסורתית קדימה".

 

"נושא נוסף שאנחנו עוסקים בו לא מעט זה יוקר המחייה והאי שיוויון. הפערים בחברה הישראלית הם אדירים. בין העשירון העליון לעשירון התחתון אנחנו ממוקמים במקומות האחרונים במדד ג'יני בהשוואה העולמית, ולדברים האלה חייבים לתת את הדעת. כי אם אנחנו לא נתחיל לטפל בזה היום הפערים האלו רק הולכים ונפתחים, והפערים האלה אגב מתחילים בחינוך ובשוויון הזדמנויות בחינוך. אם לא נתחיל לסגור את הפערים האלה ולצמצם אותם בקרב אוכלוסיות גדולות בחברה הישראלית – הציבור הערבי והציבור החרדי – אנחנו נהיה בבעיה ככלכלה".

 

מנכ"ל משרד האוצר ציין כי תחרות היא מילת המפתח. "אם אנחנו לא נייצר שוק הרבה יותר תחרותי בכל הענפים שלנו ונפתח את השוק לתחרות אנחנו נהיה בבעיה. צעד אחד בכיוון הזה נעשה בנמלים, ואנחנו עושים היום צעדים גם בחברת חשמל וזה נכון לכל אחד מהסקטורים. כשאנחנו מסתכלים על שוק המזון שלנו הוא שוק שיקר ב-30 אחוז ממדינות ה-OECD. וכשאנחנו בודקים למה זה קורה אנחנו מגלים כי מדינת ישראל – על מנת להגן על המפעלים ועל החקלאות – מייצרת מכסות , מייצרת מכסים בלתי אפשריים ועוצרת את היבוא".

 

לדברי באב"ד, משרד האוצר יעדיף לתת סובסידיות לענפים מקומיים מאשר להגביל את היבוא באמצעות מכסים גבוהים או מכסות יבוא. "החסימה הזאת מעיקה על 8 מיליון אזרחים שצורכים פה ב-20-30 אחוז יותר יוקר מחייה. אסור לנו לחסום את עצמנו מתחרות בינלאומית כי אז אנחנו נהיה בבעיה".

 

באב"ד סיים את דבריו בנימה נוסטלגית ואמר כי "אני חושב שהתעשייה שיושבת פה – שיצא לי להכיר אותה מקרוב בשבע וחצי שנים שאני עבדתי בה - היא תעשייה קריטית וחיונית לכלכלת ישראל, והיא קריטית חיונית לצמיחה והיא משלימה אותה בכל היבט אפשרי".

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
Iframe
Banner
Banner
Sponsors
Container Tracking
Cargos Status
אוברסיז קומרס בע"מ
יש להזין מספר מכולה או מספר רשומון
או
מסוף 207 בע"מ
בחר/י סטטוס מטען לפי:
מספר מכולה ומצהר
מספר עסקה
יש להזין מצהר ומכולה
מצהר
מכולה
יש להזין מספר מזהה עסקה
מספר עסקה
סטטוס מטען:
Coscon
מס' מכולה
(מקסימום 6 מכולות מופרדות בפסיק)
מספר שטר מטען
מספר הזמנה
הודעות ועדכונים